FAQ's
F: Kan jag returnera varan om den inte fungerar för mig?
Ja, om din produkt är skadad eller inte fungerar som beskrivet, kontakta oss bara inom 30 dagar efter mottagandet av produkten så får du 100% pengarna tillbaka.
Exceptionellt stöd. Du kan kontakta oss genom att skicka ditt meddelande här: Kontaktsida
F: Hur kontrollerar jag status för min beställning?
S: Du kommer att få ditt kvitto via e-post omedelbart efter att du har lagt din beställning. När din beställning har skickats kommer du att få ditt spårningsnummer. Vid varje steg på vägen kan du använda det för att se var ditt paket befinner sig genom att gå till vår sida Spåra order.
F: Ger ni en kvalitetsgaranti för alla produkter som säljs?
S: Absolut! Om du inte gillar produkten eller upptäcker skador på produkten, kontakta oss omedelbart! Vi gör allt vi kan för att säkerställa din bästa shoppingupplevelse. Du kan helt enkelt kontakta oss så får vi det åtgärdat!
Q: Hur kan jag komma i kontakt med er?
S: Vi hanterar kundtjänst via e-post. Klicka här för att öppna en chatt med oss och meddela oss om du har några frågor eller funderingar.
F: Erbjuder ni återbetalning om jag inte gillar produkten?
S: Absolut! Vi erbjuder full återbetalning på din beställning om du inte gillar produkten eller om den inte passar din livsstil. Hör bara av dig till oss så fixar vi det åt dig.
Det finns ingen nackdel. Våra kunder fortsätter att rapportera hur mycket det hjälper dem i deras dagliga liv!
F: Hur beställer jag på er webbplats?
S: Välj helt enkelt erbjudandet ovan och klicka på knappen "Köp nu". Fil